Infra kamery

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Prosinec 1 11:19:57 CET 2007

ja som to uz davno skusal s nasou termokamerou (Flir) :-) V prvom rade
bolo vidiet moj odraz od skla, sklo samotne malo teplotu miestnosti a
termo kamera (aspon ta ktoru mame) nedokaze zaostrit ako fotak s
telezoomom hocikde takze vonku toho moc nebolo vidiet. Dali sa s nou
snimat len pomerne blizke predmety.
Ale minuly tyzden mi kolega ukazoval ze kupili nejaku novu (od fluke),
vypytam si a pohram sa. Predpokladam ale ze to bude velmi podobne.
Takisto pokovene okna su pekne svine - bez tej kovovej vrstvy by sa
ludia v modernych sklenennych budovach v lete uvarili a v zime zamrzli :-)
b.