Infra kamery

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Prosinec 1 10:52:54 CET 2007

No a byla to infra kamera, nebo termokamera? To infra které bere Si čip má
cca 1 um a to není moc daleko od červené.Schválně jsem se díval, přepnul
jsem kameru na noční vidění a blikal jsem TV ovladačem. Přes 8 mm kouřové
sklo stolečku v pohodě a přes pokovené sklo taky. Termokamery jsou citlivé
na desítky až stovky um a tam už to pokovení funguje.
Někdo tady zmiňoval čistý SiO2 pro světlovody. Jenže je něco jiného když to
má projít několika mm sklem nebo 1 km dlouhým vláknem.
Anděl

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 01, 2007 8:54 AM
Subject: Re: Infra kamery

1.12.2007, 8:47:30

Kdyby bratr misto fyziky studoval stavarinu, mozna by se zeptal zda to
okno je nove, nebo uz letite. Ty nove okna se obcas delaji z pokoveneno skla
ktere odrazi dlouhovlne IR dosti dobre. Taky asi dost zalezi jake IR
ta kamera vlastne chyta, popr. jaky byl pouzit filtr.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz