Infra kamery

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 1 08:09:00 CET 2007

Brat student fyziky zaiste vie, ze nie je sklo ako sklo a najma tabulove sklo obsahuje (jednak z technoloickych dovodov, druhak ako necistoty) mnozstvo primesi ktore dominantnym sposobom ovplyvnuju jeho absorpcne spektrum.

Absolutna cistota SiO2 ziskana viacmenej tymi istymi postupmi ako sa vyraba Si pre polvodicove suciastky bola historicky prvym predpokladom pre vyrobu pouzitelnych oprickych vlakien.

wek

-----Original Message-----

From:  Galloth <lordgalloth@gmail.com>
Subj:  Infra kamery
Date:  Fri 30. Nov 2007 21:21
Size:  642 bytes
To:  Hw-list@list.hw.cz

Zdravim konferu,
pred nejakou dobou jsme na skole meli praktika s Inframakerou. Kdyz
jsme se snazili divat pres okno (zimni den) nic jsme na kamere
nevideli. S toho jsem si odnesl, ze sklo je pro infra kamery
nepruhledne. Bratr, student fyziky, mi ale tvrdi, ze infracervene
zareni sklem prochazi (ve velmi sirokem spektru)
Chtel jsem se tedy zeptat tech, kteri maji s infra kamerami
zkusenosti, jak to je a proc jsme pres okno nic nevideli.
Moc dik

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz