Lupa

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Pátek Srpen 31 10:43:25 CEST 2007

Jeste stoji za zvazeni co poridit, lupu na stul nebo na hlavu? Jam mam oboji, na stul neco podobneho jako N-8PK-F123CT (ale s upevněním na hranu stolu) a N-8PK-MA003N. A vice mi vyhovuje ta "celenka", je to pohodlne: kam se podivam tam vidim, taky je vyhoda moznost menit zvetseni. U lupy je nutno udrzovat v ose oci-lupu-soucastku. Zkratka kazdemu vyhovuje neco jineho, nejlepe vyzkouset :-)

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Thursday, August 30, 2007 7:10 PM
To: HW-news
Subject: Lupa

Dobry den.

Bohuzel nekompromisne postupuje divergencni proces, kdy
oci jsou cim dal tim horsi a soucastky cim dal tim mensi.
Takze musim resit problem slusne lupy na obcasne prace
s SMD.

Zatim jsem si vystacil jen s ocima a pripadne s lupou "od Cinana".
Ted bych rad koupil nejakou poradnou, velkou s osvetlenim.
V GM maji velke lupy se zvetsenim 5x a 10x.

Mohli byste se prosim podelit o prakticke zkusenosti a pripadne
o nejake doporuceni (vhodne parametry, dodavatel) ? Neni tam
nejaka mez, kdy uz je vetsi zvetseni kontraproduktivni ?

Dekuji za informace a pripadne tipy.
rollfree