OT: "nezpojujte jeden pristroj do druheho"...

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Srpen 28 15:44:29 CEST 2007

Funguje dobre, pokial sa odobera "cisty" (sinusovy) prud. Skuste zapojit
fén, zapnut na prvy stupen (regulacia diodou), a potom otocit zasuvku
(ak je to Schuko).
Ja mam podobny merak, spotreba fenu 0W, pri merani spotreby PC ukazuje
nezmysly (napr. 21W). Ziarovku a chladnicku zmeria dobre.

Richard Kaliciak