OT: presny prepocet tlaku na hladinu more - matika

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 30 13:32:51 CEST 2007

Povodne som chcel napisat nieco ako - mrknite sa do archivu uz to tu
bolo preberane, ale potom som si uvedomil ze to ste boli asi prave Vy...

Mno, a co tak mrknut na wikipediu?

http://de.wikipedia.org/wiki/Barometrische_H%C3%B6henformel#Reduktion_auf_Meeresh.C3.B6he
vyzera pomerne podrobne, ak clovek nie je moc fajnovy co sa jazyka
tyka.. :-)

wek