Xenony z auta ?
Tomáš Koželuh
mr.death@ipq.cz
Úterý Srpen 28 23:00:28 CEST 2007
Tahle teorie odporuje tomu, že často obě jednotky jsou vně světlometu a
uvnitř je jenom "žárovka". Taky existují varianty, kdy tam je jenom jedna
krabička a na tu taky není místo uvnitř světlometu.
Čest práci a rukám klid!
BY: Mr. Death
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Pavlu
> Sent: Tuesday, August 28, 2007 9:47 PM
>
> Muj osobni tip je, ze zpetne meri intenzitu zareni a
> dostavuji ji na pozadovane hodnoty.
> Logicky to je, v prubehu zivota se muze menit jas opotrebenim.
> Stejne tak neudelate dve zcela stejny xenonky ani dve zcela
> stejna elektronicka zarizeni navic v teplotnim rozsahu od -30
> do +60 °C.
>
> Kdezto kdyz postavim regulovatelny menic a k nemu teplotne
> stabilni senzor nebo jej teplotne zkoriguji, tak si muzu
> dovolit menit lampy i elektroniku a nevadi mi rozptyl
> vyrobnich parametru.
>
> Je to sice jen teoretizovani, ale postaveny na rozumnych nozickach:).
> Trebas v Olomouci na fakulte mame plno laseru, kde teplotni
> ovlivneni muze zpusobit i jen to, ze v mistnosti otevrete
> dvere a dvacet metru na druhe strane ovlivnite teplotne
> vystupni charakteristiky laseru.
>
> Pritom je mistnost uzavrena, jen to trosku zmeni tlak v
> mistnosti a nebo prolina vzduch okny:).
>
> No a tak se meri dany opticky parametr a zpetne se resi
> korekci do opticke cesty.
> Prevazne jde o vykon nebo fazi.
Další informace o konferenci Hw-list