OT - MapSource v DEMO mode

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Pondělí Srpen 27 11:23:16 CEST 2007

Dobrý den

Asi by bylo nejjednodušší sehnat někoho známého s mapovým Gaminem a zaktivovat mapu podle jeho čísla a pak zkusit download, z hlediska licence se nic neděje, licence a akt. kód mapy je pro jeden přístroj a můžete mít mapu na několika počítačích, nahrát Vám půjde jen do toho jednoho přístroje.

Vladimir