Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Srpen 26 12:24:05 CEST 2007

Zacneme tady:
http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/tl431.pdf

a tam je na strance 24 Figure 16, kde se ukazuje, ze v pripade B
(Vka=5V) je pri uvedenych proudech a kapacite na zatezi neco nad 10n a
neco pod 2u (letmym pohledem) je TL431 schopna se chovat nestabilne.

Takze se zeptam. Neni nahodou v tom zapojeni treba jako blokovani
nejakeho integrace 100n kodan ? Ten by byl totiz pro zpusobeni
nestability naprosto idealni.

Zacal bych tim, ze vezmu jen odpor 560R a pripojim ho jako zatez. Pisu
vyslovne jen odpor, kapacity ze zapojeni vsechny pryc ! Co se deje ?
Ted k nemu (k tomu odporu) dam paralelne 10u, co se deje ?
Ted k nemu dam paralelne 100n. Je to v haji ?

Vyhodnotite si uz asi sam. Netvrdim, ze jsem se musel do problemu
trefit, tohle mi prvni padlo do oka a pokud nepomuze, muzeme hledat dal.

--
Jiri Bezstarosti