Cim pajet?

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Srpen 23 20:35:39 CEST 2007

Zdravim,

kvapem mi dochazeji me olovnate zasoby a tak koukam, kde je doplnit. Hloupe
je, ze stare na civce nezbylo oznaceni vyrobce ani slozeni, takze netusim,
cim to vlastne pajim ted. Koukal jsem do katalogu GESu i GM, co je vlastne k
dispozici, a vyplynulo mi z toho par otazek:

Jake slozeni? Co a jak ovlivnuje pomer cin-olovo-med (nebo jen cin-olovo)?
Krehkost? Teplotu taveni? Nevim, jestli pro takove to "domaci zvykani" chci
60/40, nebo 60/38/2 nebo 63/37...

Jake tavidlo? Zrovna e-shopy vyse uvedenych informace o tavidle prilis
neoplyvaji.

Mate nejake vyzkousene a rozumne dodavatele, idealne pres pult v Praze?
Objednavku s dobirkou ale zvladnu taky... Stacila by mi kilovka, prumer 0.8
nebo 0.5 mm.

Diky za rady.

Pavel Kutina