Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Srpen 22 12:00:17 CEST 2007

Je dostatečný tlak(odborný i jiný) na dokončení projektu?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Daniel Valuch
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, August 22, 2007 11:50 AM
  Subject: Re: Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

  to je sice pravda, ale ako mi vysvetlite paradox, ze z nasich technikov
  ktori dostavaju vsetci rovnaky plat niektori odvadzaju perfeknu pracu a
  pouzivaju pri nej mozog, kdezto ini len rozpravaju ako je vsetko
  komplikovane a ako je zle pripravena dokumentacia. Ked mu chyba srobik
  alebo odpor tak sa proste zasekne a caka kym sa clovek co mu zadal pracu
  dojde pozret ako pokracuje a zisti ze mu chyba srobik alebo odpor. Potom
  ho nadriadeny vyberie zo suplika asi 3m od toho technika, poda mu a on
  pokracuje dalej.
  Hm?