dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Srpen 22 10:50:10 CEST 2007

Primlouvam se za poslani te pravdivostni tabulky. Nebudeme pak muset
varit z vody, muzeme neco crtnout a pokud bude reseni vice, je alespon z
ceho vybirat.

Je mi jasne, ze kdyz se nekam MCU tak moc nechce, tak tam proste nebude.
Ale to jeste neznamena, ze ackoli jsem navrhoval pouzit MCU, ze nemohu
zkusit navrhnout jine reseni bez MCU, tedy pokud by pripadne pouziti
reseni ode mne nebylo nekomu vylozene odporne ;).

--
Jiri Bezstarosti