adresy COM portu pod WXP

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 21 16:06:01 CEST 2007

Ano; ale logicka chyba je vo Vasom pristupe: ten produkt je urceny pre
W9x a ze chodi na WNT(+) je vlastne len nahoda ci vedlajsi efekt; takze
ste to prehlasili za univerzalne "mozne" - a nie je to tak.

Mimochodom, skuste si zaprogramovat '2051 cez USB-LPT "kabel". Pritom je
to plnohodnotny LPT port s ktorym bezne "paralelne" tlaciarne vo WNT
nemaju ziadny problem.

Inak, ked sme uz pri tom, tak pre taketo udelatka na LPT existuje
USB-riesenie co uz na tomto fore bolo niekolkokrat spominane a teraz sa
mi ho nechce vyhladavat; a jeho sucastou nepochybne je aj soft na
odchytavanie priameho pristupu na legacy porty a presmerovanie inde (cez
to USB); takze ak povodnemu dotazovatelovi _dostatocne_ zalezi na
rieseni jeho problemu, moze toho nemca co je tomu autorom kontaktovat
ohladne napisania podobneho presmerovavaca...

wek