Re: Podezřele laciná GPS

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Srpen 20 15:40:52 CEST 2007

Etrex ma 4-pinovy konektor: (zapojenie viz. manual)
- RxD
- TxD
- +3V
- GND

Su tri typy kablov
1. datovy RS232
2. napajaci do auta
3. kombinacia 1. a 2.

Reagoval som na to, ze pochybujem o moznosti prerobit kabel 1. na 3.

Kupu trochu komplikuje cena, lebo za tri uvedene kable date asi viac
dukatov ako za Etrex Legend v Mountfielde. :-)

IK