Routermanie (Re: Přehrávání několika hlášek z uC)

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Srpen 18 15:22:22 CEST 2007

Zdravim,

se zajmem sleduji Vase badani a mel bych dotaz zda jste nenarazil na
neco podobneho jako mate co by melo ale i Wifi. Potreboval bych na chatu
uplne miniaturni web s apachem a PHP. To pisete ze zminena "krabicka"
umi. Je mi jasne, ze MySQL na tech 16MB nehrozi, ale vzhledem k tomu, ze
potrebuji jen sekvencni zaznam muzu to resit jen TXT souborem, ktery
navic muzu bez zabran sypat na tu flashku bez obav, ze bych ji utahal
poctem zapisu.

Myslite, ze je realne na tom tedy rozjet krome toho apache, PHP a
zobrazeni na LCD jeste nejake routovani mezi WAN a LAN? Jde mi o to zda
to nebude cele zpocene. Nebo bude jistejsi varianta tenhle Edimax a na
samotne routovani nechat nejakou beznou krabicku-router s Wifi?

Radek Vicek