zkusenosti - kombinace pda-gsm-gps

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Srpen 14 16:57:52 CEST 2007

Zdravim vsechny,
uz me omrzelo tahat s sebou vzdycky milion elektronickych kramu a tak bych
se rad zeptal zdali mi nekdo muze doporucit vhodneho kandidata (smartphone?)
na kombinaci pda-gsm-gps. Chci aby to umelo prehravat mp3 (video uzitecne
ale neni podminkou), melo to gps + kompletni mapu zapadni evropy (umelo to
mluvit vyhodou), vyborny diar a standardni gsm.

excel/word a podobne zalezitosti jsou spise na zavadu. kdyby to melo
dotykovy displej+tuzku to by byla take vyhoda.

ma nekdo podobne zarizeni ktere by mi mohl doporucit?

dik
d.