obchody

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Úterý Srpen 14 10:00:58 CEST 2007

Predevcirem se tady probíraly machinyce v obcodech. Taky něco pridam. U
Rystonu mam objednany pice uz skoro 2 mesice. Kazdych 14 dnu se jich
ptam kde to vazne. Včera mi dosla trpelivost a napsal jsem jim vyhruznej
mail ze to zrusim a najednou to tady bude ve stredu. Zajimva schoda
nahod.

Mira
Dobry den,

psal jsem Vam vzapeti, ze procesory obdrzime tento tyden a ve stredu
je odesleme na Vami zadanou adresu.

Martin Pilny

> Protože do dnesniho dne jsem nedostal potvrzeni ani nic podobneho,
> cekam do zitrejsiho dne na upresneni dodani objednavky ( presny den
> dodani ). V opacnem případě berte objednavku za zrusenou. Draxal

adresa