Upgrade software pres internet

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Srpen 13 18:14:19 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 13.8.2007 od Jan Waclawek:

> Umiestnenie dekodovania o tomto istom - hodnota kodovania klesne
> kedze je lahsie mozne ziskat nekodovany subor (ci uz cracknutim
> dekodera v PC alebo odchytenim odkodovanych dat prenasanych k
> zariadeniu), takze je otazne ci to vyvazi potencialne jednoduchsie
> programovanie v PC (co IMHO v tomto pripade nie je ziadna vyhoda;
> ale tento moj subjektivny pocit je dany tym ze som sa presne tymto
> problemom uz viackrat zaoberal - YMMV).

Pravdepodobne jsi chtel pouzit zcela jine vyrazy - misto kodovani
sifrovani a misto dekodovani desifrovani. Rozdil mezi kodovanim a
sifrovanim je opravdu zasadni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem