Měření otáček v autě

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Srpen 13 13:05:36 CEST 2007

To je divne, protoze jsem mel tu cest, videt v akci pristroj pro mereni
zrychleni apod, ktery se zapinal do zasuvky zapalovace a zadny typ auta
se zde nenastavoval... Cili spise bych rekl, ze z palubni site jdou
vycist spicky, ktere odpovidaji spinani zapalovacich civek..
Nejjednodussi by asi bylo, pripojit ke svorkam baterie osciloskop a
podivat se, co se tam deje...
Existuji totiz i alarmy s dalkovym startem, ktere z palubni site
odebiraji impulsy pro snimani behu motoru...
Druha vec je, ze kazde auto je jine, nova auta maji lepe resenou
filtraci palubniho napeti, jako stare skody 120 apod, cili je skutecne
asi umeni navrhnout neco, co funguje univerzalne a vsude... nebude to
asi nic presne definovaneho, ale bude zapotrebi, aby si to ten procesor
nejak prosel a chytl se v celem spektru ruseni a kmitu toho, co je
skutecne podstatne...

Petr S.