OT: Place uboheho amatera, was: Poradte nejaky dostupny PIC -hodne i/o ale zadnej kanon

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Srpen 11 00:27:32 CEST 2007

6r som pracoval vo firme, kde presne toto platilo do bodky

> Pisu to
> jen proto, ze se zde neustale udrzuje pocit, ze SW je jen neco jako
> bonbonek na zarizeni a plati se za tech 5kg zeleza co si lze vzit do
> ruk

a kde sa cena vyrobku stanovovala len od ceny "zeleza". Tak to aj
dopadlo :-( Teraz pracujem pre firmu, kde je SW zaklad. Ale nie na
volnej nohe...

miro

--- "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info> wrote:

Building a website is a piece of cake. Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.
http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting