[OT]: kyslikovodikova svarecka - lahve na autogen

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Pátek Srpen 10 19:23:44 CEST 2007

> [...]
>tak je to pronajem na 5 let za ty prachy - to by slo. Jinak by s tim
>nemel byt problem, zivnostak neni treba, daji I na obcanku.
>- Znamy chce za ten autogen 6kKc - je to moc? Jeste musim zjistit, co v
>tom vsechno je, urcite lahve, budiky, horaky a snad I rezaky... Acetylem
>(velky) pry 50%, kyslik 0%

>- Acetylen tam nejaky je - muze nekdo poradit, jak poznam kolik - cili
>treba tlak pro plnou, 3/4, 1/2, 1/4

>- az dojde acetylen, da se jednoduse nahradit propanem? Jake ma pripadne
>nevyhody? (o nizsi teplote vim, to by asi nebyl problem).
ne, na PB je uplne jiny horak (jine prumery trysek, hlavni tryska ma
dokola pomocne trysky pro stabilizacni plamenky).
Plamen ma oxidacni charakter, pouziva se jiny pridavny material (bezne draty pro CO2).
Ja kdysi pouzival drat C-113, jake ma dneska znaceni nevim.

>- nebo je asi moznost to koupit jednotlive nove, ale to vyjde IMHO draz.
>- nebo nejaky dalsi napad jak k autogenu prijit? ;-) (na Aukru ted
>zrovna nic zajimaveho nevidim)

>- jak je to s prepravou flasek? Hlavne acetylen, muze se polozit?
Prevoz na placato je mozny, pri praci ma byt na svislo.
Akorat pri preprave ma byt bud ve voziku, nebo v aute s plechovou prepazkou
mezi ridicem a nakladovym prostorem.

>Dik za rady, ohledne svarovani budu mit skolitele, stryc to delal cely
>zivot (topenar).
Ja ne, ja byla samouk.