OT: offset audia v AVI

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Srpen 1 13:47:43 CEST 2007

	Omlouvám se za OT. Nevíte o nějakém programu, který mi řekne, jaký je v AVI souboru offset audio streamu vůči video streamu?

	Jde mi o tohle. Mám nějaké filmy a seriály v AVI s dost nevyrovnanou úrovní hlasitosti u jednotlivých dílů chtěl jsem to nějak srovnat. Idea byla následující: Ve VirtualDubu demuxuju zvukovou stopu, normalizuju jí MP3Gainem a ve VD jí přilepím zpátky místo původní.
	Problém je, že po téhle operaci se mi u některých AVI zřetelně rozjede zvuk vůči obrazu. Předpokládám že zrada je v tom, že původně audio stream nezačínal současně s obrazem, takže bych ho měl přilepit s nějakým offsetem, ovšem nevím jakým. Zjišťovat offset experimentálně je děsná pakárna s nejistým výsledkem...

	VirtualDub nebo GSpot mi sice o AVI řeknou hromadu informací ale zrovna tohle jsem nikde nenašel. Nevíte někdo, jak to zjistit? Případně nějaký jiný postup jak normalizovat audio stopu přímo v AVI místo toho krkolomného postupu, který jsem popsal výše?

	Díky,

			Aleš Zíka
			http://results.cz