OT: Reklamace harddisku

Neděle Duben 29 18:18:21 CEST 2007

Ahoj,

    ty špatné sektory se nepřidávají, jsou už nějakou dobu pořád
stejné.  SeagateTolls for Windows ani jeden disk nepoznávají. Oba jsou
připojené přes RAID řadič a tak je nepozná. DOS verze je najde a
identifikuje dobře, ale minule mi odpálila systém, tak mám trošku strach.

    Stejně dělám teďka velikou zálohu a chystám se na reinstalaci
systému, tak mezi tím pustím ST a uvidím.

    Jinak na stránkách Seagate se píše o tom, že disk je v záruce až do
roku 2011 :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186