OT: Reklamace harddisku
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Neděle Duben 29 18:18:21 CEST 2007
Ahoj,
ty špatné sektory se nepřidávají, jsou už nějakou dobu pořád
stejné. SeagateTolls for Windows ani jeden disk nepoznávají. Oba jsou
připojené přes RAID řadič a tak je nepozná. DOS verze je najde a
identifikuje dobře, ale minule mi odpálila systém, tak mám trošku strach.
Stejně dělám teďka velikou zálohu a chystám se na reinstalaci
systému, tak mezi tím pustím ST a uvidím.
Jinak na stránkách Seagate se píše o tom, že disk je v záruce až do
roku 2011 :-)
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
J. Polivka napsal(a):
> Ahoj Saso,
> vyzkousej nejdrive utility ze stranek Seagate. Casto mi pomohly i kdyz
> vetsinou u disku, ktere se tvarili jako mrtve. Tam kde narustaji vadne
> sektory, tak jde vetsinou o kousek urazeneho feritu z hlavicky, ktery se
> mota ve viru a dostava se obcas mezi hlavicku a disk a poskrabava jeho
> povrch a to i samotnym pohybem i bez kontaktu z hlavickou. Pokud se firma
> bude reklamaci drsne branit, tak si vyjed na strankach Seagate RMA podle
> cisla disku. Pokud se nic nezmenilo, tak je od vyrobce zaruka nejmene tri
> roky a posli jim to rovnou. Melo by to byt bez problemu, jen to postovne ...
> Jindra Polivka
Další informace o konferenci Hw-list