[OT] Jak zavarit otvor v tlakove brubce?

JB 20n60a@gmail.com
Neděle Duben 29 16:35:13 CEST 2007

zoodiskus@vol.cz napsal(a):

>Je to sice OT, ale na druhou stranu je zde rada sikovnych lidi.
>Kolega koupil zarizeni urcene k mereni vykonu strelnych prachu (rok vyroby
>1958, nakup byl "extreme" vyhodny, pres net,  podle toho to take vypada.
>:-)
>Problem je ze v pistove komore je tak 20mm dira, kerou je treba zavarit,
>otazkou je jak na to?
>
>Vypada to asi takto ocelova trubka sila steny 3-4mm vnitrni prumer 28mm.
>V trubce se pohybuje pist.
>
>- jak trubku zavarit tak, aby se v ni i nadale mohl pohybovat pist a
> [...]
ak to chcete pouzivat na povodny ucel tak by som to neodporucal varit -
dojde k tepelnemu ovplyvneniu materialu  moznost vzniku vrubu a prasklinky
lepsie by asi bolo narezat zavit ak to tam vyjde  a zaslepit otvor
skrutkou prip slepou matkou ak bude zavit zvonka,
 pevnosti  aspon  ako ten valcek  a samozrejme nadimenzovat to tak aby
to znieslo ten tlakovy peak......
 v spec technike  sa pouzivaju   ocele 13,14,15 -tepelne spracovane ....