OT: Reklamace harddisku

Libor libor@netron.cz
Neděle Duben 29 16:08:32 CEST 2007

Jako co ???  ;-)
memblo ? to neznam....snad memory ;-)

Jednodussi ho bude odpalit, bad sektory je mozne vyrobit tak ze do PC  v
zachvatu zurivosti
prastite nejlepe kolmo k diskum disku ;-) cili pro skrin case vetsinou
shora dolu.
Hlavicky krouzi tesne nad disky a pri narazu se mohou dotknout a ponicit
plochu disku, nekdy se muze hlavicka trvale vychylit a lesti plochu
porad, pak bad blocky pribyvaji kosmickou rychlosti.

LK