Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi cose za ne nepovazuji :-) )

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 29 10:20:17 CEST 2007

Ja o Vasich vyrobcich vim, ale aktivni antena od Vas by me stala asi 2x
vic nez cele hodiny (nic proti Vasim cenam) a navic ji nemam kam dat -
tedy mel bych, ale to znamena natahnout po byte asi 5x delsi drat nez k
tomu serveru.

Navic to neresi problem tech samotnych hodin (jedna se o zde o kdysi
hromadne stavene digitronove hodiny) a to je priblbly dekoder DCF.
Nechapu proc (kdyz uz si s tim autor dal tolik prace) nema zadne ochrany
proti spatne prijatemu telegramu DCF - dokonce tomu nevadi ani takove
kraviny ze datum je 76.15.2099. Takze cas od casu se ty hodiny blbe
soupnou (nejcastejsi chyba je ze se treba misto 14:23 zobrazuje 24:23
ale na vterinu presne :-))) Jinak ty obri digitrony jsou super nebot
jsou to jedine hodiny na kterych manzelka bez bryli precte pres cely
pokoj kolik je. :-)

Ten server mi tu bezi nonstop a je synchronizovan pres ntp kazdych 60
minut (neni problem to zmenit na libovolny interval) a pokud by mi tam
neco tukalo na portu telegramy DCF mohl bych je pripojit primo na vstup
hodin - s jistotou, ze to nikdy neulitne.

Radek Vicek