Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi co sezane nepovazuji :-) )

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Duben 28 23:14:30 CEST 2007

Ja jsem se ozval, jen, ze to bylo ode mne. Pokud to vyslo nejak negativne,
tak se omlouvam.
Jinak naprosto ferove nabizim odebrani modulu zpet a nebo ho hodte do kose,
usetrime na postovnem a poslu penize na ucet. Zadny problem. Ohledne
reportaze nemuzu zatim nic rict, nemuzu. Tocime az na tri kamery a v tomto
oboru se na netu moc o mne nedozvite, Snad jen neco okolo aut. Ale to je jen
hobby.
Jindra Polivka

Dne sobota 28 duben 2007 13:39 J. Polivka napsal(a):
> Prectu si odpovedi a kdyztak neco napisu. Ted uz fakt nemohu, ceka na mne
> pred domem auto a jedu na reportaz.
> Jindra Polivka

No to jste psat preci vubec nemusel :-)
To ze se v mem puvodnim mailu vyskytlo vase jmeno, neznamena ze bych Vam
cokoli mel za zle.
Vubec ne!!!
Ale pokud mate cokoliv, co dodat, tak prosim :-)

Hezky den a zdarilou reportaz, ikdyz nevim o jakou reportaz jde.

Jakub Ladman