PICC-18 PRO a HiTide

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Duben 28 10:00:14 CEST 2007

Ja som si pre zmenu naistaloval PicC v9.60 ale len samotny prekladac, nie
hitide. To sa mi moc nepacilo, dal som radsej prednost mplabu 7.50. Tam to
islo bez problemov. Aktivaciu som urobil pri instalacii po internete.

Inak nova verzia PicC V9.60 neurobila nic ine iba v mojom test-programe
povyhadzovala nastavenia irp a rp bitov. Ako to donutit, aby to tam znova
dala, chce trochu trikov, hlavne nastavit kompilaciu pre 16F877. Takze ja
zostanem pri starej, aj ked si budem musiet eitovat niektore subory manualne.

A.