Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi co se za ne nepovazuji :-) )

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 27 22:59:55 CEST 2007

 27.4.2007, 22:57:36

V tomto pripade povazuji "zkouseni" za nejefektivnejsi metodu, a ze se
to chytne jen nekolikrat za noc je celkem normalni stav, pro mormalni
smrtelniky zcela dostacujici.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz