Dotaz na mpx4115

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pátek Duben 27 22:08:54 CEST 2007

Zdravim,
kdyz se tu mluvi o MPX senzorech, dovolil bych si pripojit dotaz,
predevsim na lidi, kteri o nich maji prehled. GME nabizi nekolik
senzoru MPX v ruznych cenach, ale na prvni pohled do datasheetu
nevidim nejaky rozdil. Je nejaky podstatny rozdil napr. mezi MPX4115 a
MPXA6115A? (Krome ruznych provedeni pouzder (a i ty se prekryvaji))

Diky Lukas Burda