Horkovzdusna stanice na smrstovaci buzirky.

Pátek Duben 27 21:52:19 CEST 2007

Hezký večír,

    opět můžu písmenkovat, doma je lépe než na lůžku :-)

    No k věci, zapalovače jsou nadraka, z důvodů co již zazněli. Já
používám normální horkovzdušnou pistolku a nebo, pokud je to jen jedna
bužírka, to ohřeju čistým hrotem mikropáječky :-))

    Ale horkovzduška je lepší, stačí jen jednou nebo dvakrát "líznou" a
je to perfektně hotové. Jen pozor na prstíky :-)

    Jisté řešení se nabízí v plynové páječce s hrotem "horký vzduch" ale
to jsem zatím nezkoušela neb ji nemám (zatím).

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186