Bila folie

Pátek Duben 27 19:58:56 CEST 2007

Hezký den,

    moc Vám neporadím, ale v GESu jsem koupila jak modré tak bílé fólie
a na tu bílou se mi nepodařilo nic netisknout, všechno zůstalo na válci
a obtisklo se to na další papír co projel tiskárnou. Na tu modrou se to
vytisknout dalo, ale ani tato fólie mne neuchvátila. Udělala jsem jednu
malou destičku a spotřebovala skoro celou A4 fólie. Nic moc, fotocesta
je lepší (ač ji sama zatím neumím). A ze všeho nejlepší jsou bastldesky
nebo továrna na spoje :-)  (což vůbec není skrytá reklama na Semach ;-) )

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186