Dotaz na mpx4115

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Duben 27 19:00:53 CEST 2007

najdete to nekde na netu, ale pokud si dobre pamatuji tak to neni
trivialni funkce (myslim redukce tlaku vs nadmorska vyska) nicmene mam
za to, ze do nadmorske vysky 500m n.m. lze redukovat na kazdych 10m
vysky jeden hPa
tz, pokud zijete treba v 450m n.m. budete redukovat od 45hPa tedy k
mistnimu absolutnimu tlaku pripoctete tu redukci: 978+45=1023hPa

co se tyka te stanice Made in PRC - pokud to tam neni nekde v menu tak
mate smulu nebo budete nekde muset najit nejakej trimr uvnitr a tim
zakroutit jako jsem udelal ja a nebo se naucit rychle secitat.

Jo a jen detail - v meterologii je zakladni jednotkou hPa. ;-)

Radek Vicek