Horkovzdusna stanice na smrstovaci buzirky.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Duben 27 15:46:29 CEST 2007

Je to mozne a urcite se delala rada modelu. Jinak ja na ten drazsi model s
piezo take nekdy pouzivam zapalovac :-))  , ne vzdy to dobre chyta.
Jindra Polivka

Mno tak to vyzera ze my sme mali nejaky low-end model... Nebolo tam
ziadne skrkatko, takze bez zapalovaca ci zapaliek si clovek ani
neskrtol... :-P

Vlastne ho este tu niekde mame, ale odkedy sa minuli tie tri plechovky
plynu co k tomu boli kupene hned na zaciatku sa vala niekde v krabici...

wek