horske slnko Philips HB181/A

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Duben 27 13:19:01 CEST 2007

tak manual jsem nasel . pravda byla to asi 8 stranka googlu , ale za to
primo philips :)
Bacha aby se ten odkaz nezalomil.Nejak tomu nerozumim , ale ty cudle nic
neovladaji nybrz je to jakesi osobni nastaveni pro dve osoby aby clovek
videl jak je exponovan ?  viz ten manual.

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=ENG&cat=PEC_HEALTHANDWELLBEING_CA&sct=HW_SOLARIA_SU&grp=PERSONAL_CARE_GR&session=20070427071506_88.103.124.49&ctn=HB181/01&mid=Link_UserManuals&hlt=Link_UserManuals

snehulak