Tepelna stabilizatia pracovneho bodu tranzistoroveho zosilnovaca

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 26 17:45:40 CEST 2007

v simulatore to samozrejme uteka tiez. Otazka nie je ci som z toho prekvapeny ze to uteka, ale ako to vyriesit :-)
Zosilnovac nemusi byt jednosmerne viazany. Prebral som konstrukciu ktoru kolega postavil asi pred 20 rokmi a funguje dobre a trochu ju upravil na sucasne komponenty. Idem skusit nahradit vstupne tranzistory posuvacom urovne s diodami, tie maju opacny teplotny koeficient a mohlo by to byt stabilnejsie.