Display z GME - cim napajet EL podsvetleni

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Duben 26 11:31:00 CEST 2007

Vratit do kramu, a vzit si ten spravny.
Z GMu mi co chvili prijde neco jineho, ale s reklamaci jsem nemel nikdy
problem.
Michal

----- Original Message -----
From: "Mirek Prokop" <mirekpr@comar.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 26, 2007 11:12 AM
Subject: Re: Display z GME - cim napajet EL podsvetleni

Dobry den,

podarilo se nekomu vyresit uvedeny problem? Dostal jsem se do stejne
situace, zakoupil jsem v GME MC4002A-SYL/H ktery misto LED posviceni ma
jen svitici folii a neosazeny na desce menic :-(

Deklarovany LCD mel byt od vyrobce Everbouquet:
http://www.everbouquet.com.tw/MC2402A.htm

ale ve skutecnosti byl dodan od Arrow-tech:
http://www.arrowtech.cn/upload/ATM4002A.pdf

Zmena vyrobce me neboli ale nevim co udelat s podsvicenim.

S pozdravem,

Mirek Prokop