Ochrana pred statickou elektrinou.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Duben 26 10:49:13 CEST 2007

Na EMC jsme byli, proslo to, ale nerikam, ze je to udelane dobre. Presny
podminky testovani ted neznam.
Zasadni zmena neni mozna, tech zarizeni jsou v terenu stovky, je to
vyrobek a navrh stary nekolik roku. Zasadni problem s tim nikdy nebyl,
zarizeni je cele v kovove "plechovce", asi byli uzivatele nalezite
vybiti a problemy to nedelalo. Ovsem ted nastal jeden pripad, bohuzel az
v Litve (asi jsou litevci nejaky potencialove odlisni) a musime najit
reseni. Proto jsme se do toho zkoumani vlivu pustili svedomiteji.

Nejake rady jsem zde dostal, dekuji za ne a beru to jako pouceni pro
vyvoj dalsich zarizeni.

Martin Hanek