podnikatelský nápad

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 08:36:21 CEST 2007

dobrý den všem, dnes ráno jsem dostal dobrý nápad a touto cestou se pokusím, o nalezení spolupracovníka.
napadlo mne nechat vyrobit serii o x? kusech laseru pro ps2(sony konzole ne klávesnice) jednalo by se návrh zařízení až po finální výrobu, samozrejmě s využitím stávajících technologických celků. Bral jsem v potaz že ps3 je drahá a kolik konzolí ps2 nejede jenom kvuli laseru /cena+nedostatek/ a svet je veliky. diky za reakce a kazda reakce je dobra. mozna se najde nekdo s kym to treba rozjedeme.
napadum zdar.
s pozdravem koci f.