Pcmcia karta

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Středa Duben 25 21:40:30 CEST 2007

To je skoda, ze som nevedel o tejto karte s dvoma RS232 o nieco skor, uz
totiz mam cerstvo zakupenu kartu tej istej znacky, ale len s jednym
portom, navyse ked pozeram ceny stala skoro presne tolko isto ako ta
dvojita. Ma taky neprakticky vyvod DB9 konektora na kabliku, navyse so
skrutkami (hoci by tam mali byt maticky, kedze skrutky su na seriovych
kabloch).
Este som ju nemal prilezitost odskusat, az cez vikend. Ktosi tu ale
spominal ladenie kmitoctov, deliacich pomerov a podobne pri karte inej
znacky, a ze s tym mozu byt problemy, po nahliadnuti do manualu vidim,
ze toto caka aj mna a som zvedavy, ci nedopadnem podobne.
Peter Tesar.