Ochrana pred statickou elektrinou.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Duben 25 11:51:17 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 25.4.2007 od Martin Hanek:

> Klavesnice je prisroubovana na kovovych dvirkach pristroje, ovsem ty
> kovove klavesy s ni nejsou spojeny. Kdyz hodim jiskru na klavesu,
> tak je displej pryc.

Nejsou spojeny? Tak to je nejaka levna napul antivandal klavesnice?

> Asi budeme muset udelat nejaky viditelny odjiskrovaci bod a naucit
> lidi, aby se jej nejprve dotkli.

No to je ale hovadina... Jeste jsem nevidel zadny telefon nebo
bankomat, abych se musel nejdrive "odjiskrit" :-)

Jak je v konstrukci zajistena ochrana datovych i napajecich vodicu
proti prepeti? Nejake transily a podobne hovadinky mezi klavesnici a
zarizenim?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem