elektrika ve ventu

Libor libor@netron.cz
Středa Duben 25 10:49:24 CEST 2007

No prave jsem to zazil u naseho zamestnance, mel  P 206 , kdyz chtel
odjet, nenastartoval,
stravili jsme 3 hodiny ruznymi testy, nakonec sjme zjistili, ze kdyz
projel pres spomalovaci prah, relatko ktere pri startu spousti benz
cerpadlo se uvolnilo, po zacvaknuti z5 to ficelo tak jak ma, ale dalsi
hodinu nam zabralo slozeni vsecho dalsiho do puvodniho stavu ;-)))) Ze
jsme na to neprisli hned ;-)

LK