[OT] zaneseny chladic

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Duben 25 02:53:04 CEST 2007

Fandím starým počítačům. Proč? V zařízení na měření baterek jsme měli nějaký
486 na 33 MHz. Jelo to mnoho a mnoho let bez problémů. Problém nastal, když
si někdo vzpomněl že si po 12 letech provozu chce ztáhnout výsledky měření.
Disketová mechanika nefungovala, páč byla plná prachu že tam ani nešla
domáčknout disketa. Po otevření bedny jsem zjistil, že větrák ve zdroji se
netočí, protože je ucpaný prachem. Přesto šel v pohodě. Procesor byl ještě
bez větráku, byl vlažný. Dokázal by tohle moderní počítač ?    A měl by
takovou životnost:-)))
Anděl

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 24, 2007 8:22 PM
Subject: Re: [OT] zaneseny chladic

Z toho si nic nedelejte - kdyz jsme delali udrzbu na PC pro jednu firmu
tak doslo i na PC na vratnici co hlida vjezdy a zveda zavory. Kdyz jsme
sundali dekl (desktop) tak jsem koukali na tu samou bednu, ale z prachu
a chlupu. Proste neco jako kdyz se kouknete do pytliku od vysavace.
Bohuzel v tedo be se o digitalnim fotaku mohlo jen zdat.

Radek Vicek