elektrika ve ventu

Libor libor@netron.cz
Úterý Duben 24 22:57:04 CEST 2007

Ehm, toz to bud rad ze ti neupadlo kolo v plne rychlosti ;-)
Jinak predpokladam ze jde o relatko ve skrince pod palubovkou. tam prece
musi byt misto presne na to relatko ;-)
Vsechny el spotrebice jsou pres relatka, tzn, vyzkousej vsechny svetla +
ventilator, sterace atd... muze to byt jeste od benz cerpadla, chlazeni
a tak, takze zkusaj chlape....
pokud se s tim vubec jeste zitra rozjedes.,
LK