Microchip

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Duben 24 15:22:47 CEST 2007

Chyba nastava pri zapisu do TXREG, behem vysilani STOP bitu a preteceni BAUD
rate generatoru. Asi se bude fuska trefit do toho preteceni BD generatoru,
ale chyba tam je a musi se osetrit. Asi takto: po preruseni TXxIF zakazat
TXx1E, spustit casovac, po dvou bitech generovat SW preruseni, zapsat data,
povolit TXxIE. Par registru navic (uz mi ted chybi), hromada strojoveho casu
v ISR...
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Lukas Grepl" <L.Grepl@sh.cvut.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 24, 2007 3:10 PM
Subject: Re: Microchip

Ted koukam, ze jsem se trosku unahlil.

> jineho), v reakci na TXIF. Ten je nastaven na zacatku odesilaneho bytu.
> Mam tedy k dispozici celou delku bytu k bezproblemovemu odeslani, v mem
> pripade vice nez 1700 instrukcnich cyklu (57600Bd, 40MHz), z nichz

TXIF je nastaven na zacatku stopbitu. Ale i tak je k dispozici cela
delka stopbitu a myslim ze neni problem to stihnout.

> vyuziju urcite mene nez desetinu. Navic se da rici, ze nutnou podminkou
> k tomu, aby ke zminene chybe doslo, je nastaveny bit TRMT. Takze se da
> tento testovat a zpozdeni vlozit pouze tehdy, kdyz je nastaveny.

No a tohle je vlastne nesmysl, protoz onen bug nastava tehdy, kdyz jeste
neni vysilaci retezec prazdny, takze TRMT je stale v 0.

Ale i tak si myslim, ze by se tahle chyba nemusela v praxi moc (snad
vubec) projevit i bez toho vkladaneho zpozdeni (pokud jsem teda te
errate spravne porozumnel).

Lukas Grepl