OZ rail to rail

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Duben 24 14:19:43 CEST 2007

Protoze jsem flashmetr kdysi delal, tak par obecnych poznamek vychazejicich
z mych zkusenosti:

- BPW61 mi neprijde byti pro tento ucel neprilis vhodna, BPW21 je spektralni
citlivosti mnohem blize lidskemu oku (ostatne je pro expozimetry doporucena)
a je nakonec i levnejsi.

- ten 12-bitovy prevodnik mi prijde skoro zbytecny, predpokladam ze tam bude
stejne nejaky MCU tak pokud ma interni prevodnik, pouzil bych klidne ten,
ten muj flashmetr pouziva 16F873 s internim 10-bit ADC a rozliseni je myslim
uplne v pohode. Rychlost take neni nejak kriticka, on ten zablesk zase tak
rychly neni, ja myslim sampluju neco kolem 16kHz a bohate to staci.

- ja pichnul fotodiodu primo na vstup ADC, referenci mam externi nekde kolem
3V, funguje to dobre

- pocitejte s velkou tepelnou zavislosti fotodiody

Pokud budete mit zajem, muzu poslat to co k tomu mam, kdyztak treba
soukrome.

Dusan Dolezal