OT: Vyber svarecky

plupinek@synthesia.cz plupinek@synthesia.cz
Úterý Duben 24 14:07:47 CEST 2007

Zdravim,

chtel bych si domu poridit svarecku, a asi bych volil CO2 (MIG/MAG). Nemate
nekdo nejake zkusenosti s konkretnim modelem?

Kdyz jsem prolezl nejake kramky, kamenne nebo internetove, tak mi do oka
padly dva typy

- OMICRON OMI 165 (je v setu s samostmivaci kuklou, horakem a redukcnim
ventilem) - cca 19.000 s DPH
- EURO SGA 170 Turbo EINHELL (s horakem a ventilem, kukla normalni) - cca
9.000 s DPH

Od pocitacu se odreagovavam v male autodilne a obcas je potreba neco
privarit, vyfuk, nabodovat lem, zadna celodenni zatez...

Ta OMI 165 je 2x drazsi, ale je rizena procesorem, je to cesky vyrobek
,zaruceny servis.... nevim....

Diky za podnety :-)

S pozdravem

Petr Lupínek