UTP kabel

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Úterý Duben 24 10:09:25 CEST 2007

	Pridavam se, nepouzil bych standartni licnu, ale kabel do venkovniho
prostredi. Ma robustnejsi izolaci a u provedeni, které pouzivame my je to
vlasne trubka, ve které v silikonove vazeline (ci co to je) plavou vnitrni
pary. Ma to ale chybicku, to co mam ja je drat, zda je sehnatelna i licna
netusim. Pokud standartni kabel, tak minimalne stineny. Jak rikaji moji
kolegove "je tam alespon vic materialu a tak to mozna vydrzi".

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)