vzorec na indukcnost cievky

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Duben 23 09:27:49 CEST 2007

ja viem ze som s tym nepopularny :-) ale pokial vyzadujete vo vasom zapojeni dobru opakovatelnost bez potreby dodatocneho ladenia tak sa pozrite tymto smerom http://www.coilcraft.com/pdfs/midi.pdf. Napriklad parovane IF filtre, ktore som prednedavnom robil musia byt rovnake pre I aj Q kanal. Pouzitim tychto cievok a lepsich kondenzatorov (rozumej standardne komponenty) sa zhodovali na 0.1 stupna a 0.01dB. Bez akejkolvek dodatocnej namahy :-)
b.