L4970A

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Duben 20 21:13:24 CEST 2007

Já s tím nemám nejlepší zkušenosti, ale je to dané specifickým způsobem
použití. Ten zdroj jsme kdysi dávali do hodin, ze kterých v rozhlasu
vysílají časové znamení
http://pik.webpark.cz/hodiny.htm
Problém toho brouka je nevypínatelný soft start. Ten se aktivuje třeba i při
impulzním přetížení. K hodinám někdo za provozu připojí další displej s
blokovacím kondem přes napájení. Zdroj se vypne a až mu klesne napětí na
nulu, začne zase pomalu nabíhat. Pro reset procesoru jako dělané :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: "MensikD" <MensikD@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 18, 2007 9:45 AM
Subject: L4970A

Zdravim,
uvazuju o predstabilizatoru s L4970A. Nicmene po googlovani po ceskych
luzich a hajich jsem nalezl negativni odezvy na tento obvod. Mate s nim
nekdo nejake zkusenosti? Jde mi o to, ze za nim by byl jeste linearni
zdroj...
Vite o necem, ceho by ch se mel vyvarovat a na co davat pozor pri navrhu
zarizeni s timto obvodem?

Diky za info,
  Ozon.